Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Γιατί έγινα Σοσιαλιστής (GΑΠ version)

Διότι έχω ένα εργοστασιάκι και φτιάνω τεντζερέδια. Της πυρκαγιάς βέβαια, γι αυτό μόνο τα Ελληνικά Στρατά τα παίρνουν.
Παλιά που είχαμε Καπιταλισμό, είχα εκατό νοματαίους στη δούλεψή μου, όλους Έλληνες και μου κόστιζαν ας πούμε 100 δουβλεοζόνια το κεφάλι κι άλλα 50 τα κερατιάτικα ίκατα-σύκατα-μήκατα και πως τα λεν, το όλον 150 έκαστος, ήγουν 15.000 δουβλεοζόνια το όλον.
Όταν ανακάλυψα (Καπιταλισμό είχαμε ακόμα) ότι υπήρχαν αλβανά, ινδά και πακιστανά αδέσποτα που θα κάναν την ίδια δουλειά με 70 δουβλεοζόνια και χωρίς κερατιάτικα, έδιωξα τους μισούς που είχα (τους εξώθησα σε παραίτηση γιατί οι απολύσεις κοστίζουν) και πήρα 50 αλβανά και ινδά και πακιστανά 50 επί 75 μας κάνει 3.750 άρα 11.250 το όλον.
Μετά ήρθε ο Σοσιαλισμός και μου είπε ότι τα 100 το κεφάλι είναι πολλά και να δίνω 50 και πολλά είναι (για τα αλβανά δεν είπε τίποτα, ούτε κι εγώ βέβαια). Έτσι τους απέλυσα και τους πενήντα που είχαν απομείνει και τους επαναπροσέλαβα με 50 δουβλεοζόνια το κεφάλι συν 30 τα κερατιάτικα, 80 το κεφάλι δηλαδή 4.000 και 3.750 τα αλβανά, κάνω σούμα 7.750 από τα 15.000 που πλήρωνα much better!
Τώρα που ο Σοσιαλισμός ωρίμασε, γύρισε και μου είπε ότι για να μην απολύσω τους πενήντα θα πρέπει να μου πληρώνουν οι ίδιοι το τριαντάρι για τα κερατιάτικα και γι αυτό θα τους τα πάρει και θα μου τα δώσει για να του τα δώσω, ήγουν 1.500 κάτω, κι έτσι από τα 15.000 ωραία μου δουβλεοζόνια που πλήρωνα όταν είχαμε Καπιταλισμό, πληρώνω τώρα που έχουμε Σοσιαλισμό 6.250, ούτε τα μισά δηλαδή. Επίσης μου είπε ο Σοσιαλισμός ότι τώρα τα τεντζερέδια μου θα είναι ανταγωνιστικά και συνεχίζει να μην ασχολείται με αυτούς που μου δουλεύουν χωρίς κερατιάτικα.

Πώς να μη γίνω Σοσιαλιστής μετά;

4 σχόλια:

  1. -_-

    Ήθελα να γράψω κάποιο σχόλιο αλλά στη δεύτερη ανάγνωση με έπιασε κατάθλιψη και το παράτησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Queenie καλωσόρισες στο Πριγκιπάτο, έστω και στα καταθλιπτικά του... Υπόσχομαι να επανορθώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αποφασισα και εγω λοιπον να σχολιασω γιατι τοσο μα τοσο με αγγιξε το παραπανω.
    Θα συμφωνησω λοιπον και εγω με την queenie...Πολυ αληθινο μωρ'αδερφακι μου ομως.
    Πολυ επικαιρο.
    Και δυστυχως θα ακολουθησουν και αλλοι wannabe σοσιαλιστες με φαταουλιστικες ιδεες.
    Το μαθαν το παραμυθι πλεον ακομαι και οι νεολλαιοι.Γινομαι κομματοτσιρακι=βγαζω φραγκα εισα βαρος των αλλων ακομα και της ιδια μου της μανας.

    Ολιγολογη και πολυ πολυ πολυ εποικοδομητικη δημοσιευση/μουγκανια φιλτατε Conco...

    Keep Up.....
    moooooooo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Thomass ευχαριστώ που πέρασες!
    Δυστυχώς η παραγματικότητα είναι ωμή και δεν αστειεύεται καθόλου. Και είναι αυτό ακριβώς που λες. Μέσα από μια αριστοτεχνικά στημένη προπαγάνδα και υπό καθεστώς φόβου και απελπισίας να οδηγούνται άπαντες στην τιποτολογία, στην εγκατάλειψη αρχών και κανόνων του "σκέπτεσθαι και συνυπάρχειν" και στον αμοραλισμό...
    Το "ο ένας για όλους και όλοι για τον έναν" γίνεται "ο ένας κατά του άλλου και όλοι για το εγώ μου".
    Σοσιαλιστικά πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή