Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2010

+ΝΑ CΑΠΙCEI TO CTOMA TOU ΠΑΛΙΟΠΟUCTΗ+


Πάλι άστραψε και βρόντηξε ο σε-οικονομική-συσκευασία-3-σε-1 ιερομπασκινοβλόγερ.

Αυτή τη φορά του έφταιγε ο Elton John και τα όσα (θεώρησε ότι) έσουρε στο φανταστικό  επουράνιο φίλο του, αυτόν ντε, που του γεμίζει τον επίγειο τραπεζικό λογαριασμό και το Ε9.
Όπου, λίγο πολύ μας λέει ότι εμείς οι κοινοί θνητοί δεν πρέπει να καταριόμαστε όταν μας καθυβρίζουν, αλλά όταν καθυβρίζουν τα θεία, να καταριόμαστε και ν’ αγιάζει ο στόμας μας.

Απολαύστε χριστιανική αγαμήσου, sorry, χριστιανική αγάπη ήθελα να πω!


…Θέλησε να αποδώσει στον Χριστό μας τα κουσούρια με τα οποία αυτός βαρύνεται! Αυτός, που είναι ένα κατακάθι της κολάσεως. Δεν πρόκειται να τις επαναλάβω εδώ! Δεν μου επιτρέπεται άλλωστε να το πράξω. Είναι τόσο εξωφρενικά, ώστε κάποιος από την παρέα τελείως αυθόρμητα ανεφώνησε: «Να σαπίσει το στόμα του, Χριστέ μου!» Ήταν μια έκρηξη ψυχής ενός ιερωμένου, ο οποίος και αγαπάει λατρευτικά τον Κύριό μας Ιησού Χριστό και Τον υπηρετεί ενσυνείδητα.

Όταν το υβριζόμενο πρόσωπο είμαστε εμείς, ασφαλώς δεν πρέπει να ανταποδώσουμε την ύβριν ή την προσβολήν. Όταν όμως βλασφημείται το όνομα του Κυρίου μας, τότε έχουμε το δικαίωμα και να οργισθούμε και να αμυνθούμε και να αντιδράσουμε δυναμικά. Στην Παλαιά Διαθήκη υπάρχουν παραδείγματα, τα οποία φανερώνουν ότι ο Θεός συγχωρεί την οργίλη αντίδρασή μας. Τι θα εκάναμε π.χ. άν κάποιος έθιγε την τιμή και την υπόληψη του πατέρα μας ή της μάννας μας; Θα παραμέναμε σιωπηλοί, αν έλεγε τον πατέρα μας π..... ή την μητέρα μας π......., τις γνωστές αισχρές λέξεις, που δεν μου επιτρέπεται ούτε να τις γράψω;
Σημείωση του Μηρυκαστικού: Εδώ, ο σεμνότυφος και μη πόρνος, εννοεί να πουν τον πατέρα του πούστη και τη μάννα του πουτάνα
Προσωπικά δε βλέπω που είναι η βρισιά. 
Τα κριτήρια για το αν ο πατέρας μου ή η μάννα μου αξίζουν να τους τιμώ και να τους σέβομαι είναι τελείως διαφορετικά και δεν έχουν να κάνουν ούτε με τις ερωτικές τους συμπεριφορές, ούτε με το επάγγελμα που ασκούν.

Στις αντιρρήσεις κάποιων «λογικών» και «συνετῶν» παραγόντων της συντροφιάς μας αντέτεινα το παράδειγμα του Προφήτου Ηλία. Όταν οι ιερείς του Βάαλ απέτυχαν να προσφέρουν την θυσία τους στο θεό τους Βάαλ, ο Προφήτης Ηλίας επικαλέσθηκε τον αληθινό Θεό και τότε ήλθε φωτιά από τον ουρανό, άναψε τα ξύλα του βωμού και κατέκαψε τα σφάγια που ήσαν στο θυσιαστήριο του αληθινού Θεού. «Και έπεσε πύρ παρά Κυρίου εκτου ουρανού και κατέφαγε τα ολοκαυτώματα και τας σχίδακας …..και τον χούν εξέλειξε το πυρ» (Βασιλειών Γ΄, 38) Αγανακτισσμένος λοιπόν από την ασέβεια των οκτακοσίων πεντήντα (850) ιερέων του Βάαλ και της θεάς Αστάρτης, οι οποίοι οδηγούσαν τον Λαό του Θεού στα μονοπάτια της ειδωλολατρείας, ο Ηλίας είπε προς τους παριστάμενους Ισραηλίτες: «συλλάβετε τους προφήτας του Βάαλ, μηδείς σωθήτω εξ αυτών. Και συνέλαβον αυτούς, και κατάγει αυτούς Ηλιού εις τον χειμμάρουν Κισσών και έσφαξεν αυτούς εκεί»( στ. 40). Ο Προφήτης Ηλίας, από ιερή αγανάκτηση ωθούμενος, κατέσφαξε τους οκτακόσιους πενήντα ιερείς του Βάαλ και της Αστάρτης, ο δε Θεός τον εδικαίωσε, διότι μετά την σφαγή των ψευδο-ιερέων, έστειλε στο Ισραήλ την πολυπόθητη βροχή και έτσι ἐληξε μια περίοδος τριών ετών ανομβρίας και λιμοῦ, από την οποία εμαστίζετο ο Λαός του Θεού.

Σημείωση του Μηρυκαστικού: Θαυμάσια λοιπόν… οχτακόσιοι πενήντα άνθρωποι σφαγμένοι στο γόνατο γιατί σ’ ένα derby μαγείας, έχασε ο φανταστικός τους φίλος από τον φανταστικό φίλο των άλλων. Σα να λέμε ότι ο Ολυμπιακός νίκησε τον Παναθηναϊκό και ο Νόπλιας, οι παίκτες, οι γυμναστές, το ιατρικό team και λοιποί οδηγήθηκαν στον Ποδονίφτη, όπου και εσφαγιάσθησαν μέχρις ενός. 

...
Έτσι λοιπόν εμείς, χωρίς δισταγμό αποδεχθήκαμε ως δικαιολογημένη την ἐκρηξη οργής του συνομιλητού μας ο οποίος εἰπε: "Να σαπίσει το στόμα του!". Και προσθέτουμε: «Αμήν, από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί!»

 


Εύγε δέσποτα!!!!  Και εις Ανώτερα ηθικά μηνύματα…


Ο Elton John έχει το θράσος να απολαμβάνει τον ερωτισμό του, να συζήσει και να παντρευτεί με τον αγαπημένο του άνθρωπο, να απολαμβάνει τη ζωή τη δική του και τη κοινή τους και να τραγουδάει τη χαρά της Ζωής και του Έρωτα, αντί να φοβάται ακόμα και τη σκιά του και να κρύβει τις σεξουαλικές του επιθυμίες και την ανικανότητά του να χαρεί τη Ζωή, κάτω από ένα ράσο.



 

Αντί, λοιπόν για τις ανατολίτικες μαστουρωτικές υμνολογίες τους προς το θάνατο, το μαρτύριο, τη στέρηση και την άγνοια υπό τις αναθυμιάσεις του λιβανιού (ο μπάφος είναι πιο αποτελεσματικός στο εκκλησιαζόμενο ποίμνιο, αλλά μάλλον τους πέφτει ακριβούτσικος), προτιμώ να απολαύσω τον Elton, που στο κάτω-κάτω, το μόνο που είπε ήταν ότι ο Τζήζας τόσο συγχωρετικός, συμπονετικός και γεμάτος αγάπη που ήταν, δε μπορεί παρά να ήταν gay!


Αλλά, μια και τό 'φερε η κουβέντα δηλαδή, θυμήθηκα κάτι που είχα διαβάσει μαι ανάρτηση του Κώστα στο blog του "Τι εστίν αλήθεια;", κάτι πάρε-δώσε του Τζήζαζ με κάποιον νεανία που φόραγε μόνο το ...σεντόνι του στη Γεσθημανή... κάτσε να δω τι γράφει ο πανάγαθος... Ά! Ναί... στο κατά Μάρκον ιδ', στίχος 51 και 52:

43 Και ευθέως, έτι αυτού λαλούντος, παραγίνεται Ιούδας ο Ισκαριώτης, εις των δώδεκα, και μετ’ αυτού όχλος πολύς μετά μαχαιρών και ξύλων, απεσταλμένοι παρά των αρχιερέων και γραμματέων και των πρεσβυτέρων. 44 δεδώκει δε ο παραδιδούς αυτόν σύσσημον αυτοίς λέγων• ον αν φιλήσω, αυτός εστι• κρατήσατε αυτόν και απαγάγετε ασφαλώς. 45 και ελθών ευθέως προσελθών αυτω λέγει• χαίρε, ραββί, και κατεφίλησεν αυτόν. 46 οι δε επέβαλον επ’ αυτόν τας χείρας αυτών και εκράτησαν αυτόν. 47 Εις δε τις των παρεστηκότων σπασάμενος την μάχαιραν έπαισε τον δούλον του αρχιερέως και αφείλεν αυτού το ωτίον. 48 και αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτοίς• ως επί ληστήν εξήλθετε μετά μαχαιρών και ξύλων συλλαβείν με• 49 καθ’ ημέραν προς υμάς ήμην εν τω ιερω διδάσκων, και ουκ εκρατήσατέ με. αλλ’ ίνα πληρωθώσιν αι γραφαί. 50 και αφέντες αυτόν έφυγον πάντες. 51 Και εις τις νεανίσκος ηκολούθησεν αυτω, περιβεβλημένος σινδόνα επί γυμνού• και κρατούσιν αυτόν οι νεανίσκοι. 52 ο δε καταλιπών την σινδόνα γυμνός έφυγεν απ’ αυτών.

Τι; Γυμνός νεανίσκος περιβεβλημένος με σεντόνι, που ούτε αυτός ακολούθησε τον συλληφθέντα; Τι αφήνει ο πανάγαθος να υπονοηθεί εδώ για τον υιόν αυτού τον μονογενή;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου