Πέμπτη, 3 Ιουνίου 2010

Το απαύγασμα της ΝεοΕΛλαδιστανοσύνης...

Το έγραψε ο ΚΛΕΙΤΩΡ και το αναδημοσιεύουμε αυτούσιο. 



Σήμερα λοιπόν αγαπητό μου ημερολογιάκι θα σημειώσω το τι εστί γραικός μέσα από ένα παράδειγμα έτσι για να μείνει γραμμένο χωρίς να έχω καμία απολύτως πιθανότητα και απαίτηση να καταλάβει κανείς τι εννοώ.

Μέγας ντόρος λοιπόν τον τελευταίο καιρό με τα περίφημα κρουαζιερόπλοια τον τουρισμό και τις αντιδράσεις του ελλαδιστάν με ό,τι έχει σχέση με αυτά. Πρωταγωνιστές για άλλη μια φορά της βουλής τα κόμματα. Από την μια το ΚΚΕ με τα κομματόσκυλα του ΠΑΜΕ. Τι κάνουν λοιπόν αυτοί; Προκειμένου να πετύχουν τον στόχο τους κατεβαίνουν σε απεργία και μέχρι εδώ όλα καλά. Έχουν όλοι και πρέπει να έχουν δικαίωμα στην απεργία αλλά το ΠΑΜΕ δεν σταματά εκεί. Ως γνήσιοι ραγιάδες αφού δεν μπορούν να βαρέσουν τον γάιδαρο βαράνε το σαμάρι και νομίζουν πως κάτι κάνουν. Και τι κάνουν; Απαγορεύουν την αποβίβαση των τουριστών από τα πλοία κραδαίνοντας στειλιάρια και ρόπαλα. Το τι ακριβώς φταίει ο τουρίστας για να τυχαίνει τέτοιας υποδοχής ούτε οι ίδιοι του ΠΑΜΕ δεν το ξέρουν γι αυτό μην τους ρωτήσετε. Αυτοί απλώς βαράνε στα τυφλά δεξιά και αριστερά επί δικαίων και αδίκων αλλά πάντα με προσοχή να μην βαρέσουν τον γάιδαρο αλλά μόνο το σαμάρι. Ο γραικός ποτέ δεν θα στραφεί εναντίον του κοτζάμπαση αλλά πάντα εναντίον του γείτονα κατά το γνωστό «να ψοφήσει η κατσίκα του διπλανού μου».

Ο διπλανός όμως, ο εμποράκος του οποίου ο θάνατος της κατσίκας του είναι αβάσταχτος προσπαθεί να αντιδράσει. Ο τουρίστας φέρνει χρήμα και στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε τούτο το χρήμα του είναι απολύτως απαραίτητο. Αντιδρά λοιπόν ο εμποράκος φοράει την παραδοσιακή φορεσιά της γιαγιάς του και κατεβαίνει στο λιμάνι να υποδεχτεί τον τουρίστα και το χρήμα του. Καλά κάνει και αυτός. Έχει κάθε δικαίωμα να στολίζεται να αρωματίζεται και να υποδέχεται τον τουρίστα πελάτη του όπως αυτός νομίζει.

Βάζω τώρα τον εαυτό μου στην θέση του τουρίστα που από το κατάστρωμα της πρύμνης βλέπω στην προβλήτα από την μια τους ανεγκέφαλους άεργους (αλλά όχι άνεργους) εργατοπατέρες με τα καδρόνια να μου απαγορεύουν να καταναλώσω αυτά που ήδη έχω πληρώσει και από την άλλη του έμπορους ντυμένους με την φουστανέλα και την βράκα του παππού τους να μου τάζουν έξτρα δώρο μπακλαβά αν καταφέρω και βγω σώος και αβλαβής από το πλοίο. Υποτίθεται πως ως τουρίστας επισκέπτομαι μια ευρωπαϊκή χώρα αλλά τούτη η εικόνα με προσγειώνει ανώμαλα εμένα τον τουρίστα δίνοντάς μου να καταλάβω πως εδώ πρόκειται για μια τριτοκοσμική και όχι ευρωπαϊκή χώρα.

Όμως απ’ όλο αυτό το σούργελο δεν θα μπορούσε να λείπει ο κοτζαμπάσης, να επιβάλει την εξουσία του. Εδώ λοιπόν αναλαμβάνει δράση η Μάγια Τσόκλη. Αυτή έχοντας κάνει πολλά μα πάρα πολλά ταξίδια με τα λεφτά των φορολογούμενων (ΕΡΤ) πάντα, σκέφτηκε να εκμεταλλευτεί τις εμπειρίες της ως τουρίστρια για να λύσει το πρόβλημα. Το σκέφτηκε λοιπόν πολύ το πράγμα το μελέτησε από εδώ το μελέτησε από εκεί συζήτησε με γνώστες του θέματος συμβουλεύτηκε του ειδικούς και βρήκε την λύση η οποία είναι απλούστατη. Σου λέει η κυρία, τι κάνουν στις υπόλοιπες τριτοκοσμικές χώρες για να ευχαριστήσουν τους τουρίστες; Προωθούν και εκμεταλλεύονται τις παρθένες. Ε λοιπόν αυτό θα κάνουμε κι εμείς. Μια και δυο η πολυταξιδεμένη Τσόκλη βγάζει ένα φιρμάνι με σφραγίδα της βουλής και σε συνεννόηση με το γυμνάσιο θηλέων αποφασίζει να κατεβάσει τα κοριτσάκια στο λιμάνι να μοιράσουν δώρα στους τουρίστες μπας και τα λιμπιστούν (όχι τα δώρα βέβαια) και αποφασίσουν με τόσο μεγάλο δέλεαρ να παίξουν την σωματική τους ακεραιότητα κορώνα γράμματα περνώντας κάτω από τα ρόπαλα του ΠΑΜΕ. Ευτυχώς την ύστατη στιγμή άλλαξε ο διευθυντής του Ράλλειου γυμνασίου γνώμη και τα κοριτσάκια δεν χρησιμοποιήθηκαν έστω και με την συγκατάθεση των νταβατζήδων γονιών τους που κάνουν την ανάγκη φιλοτιμία. Προς το παρόν όμως. Διότι όπως δείχνουν τα πράγματα οι τριτοκοσμικοί γονείς καθηγητές και λοιποί γραικύλοι της τριτοκοσμικής αυτής χώρας δεν έχουν κανένα μα κανέναν ενδοιασμό να γίνουν πιο τριτοκοσμικοί από τους τριτοκοσμικούς. Αυτό ξέρουν αυτό προτιμούν. Αυτό τον τουρισμό θέλουμε και αυτόν τον τουρισμό θα έχουμε. Εκμαυλισμός των γυμνασίων θηλέων για αρχή που είναι σίγουρα θελκτικό και αν πιάσει το κόλπο (που θα πιάσει) σειρά παίρνουν και τα γυμνάσια αρένων αλλά και γιατί όχι τα δημοτικά και τα λύκεια όπου κορασίδες και παίδες θα κατεβαίνουν στα λιμάνια να υποδέχονται τουρίστες. Και αν φοράνε και στριγκάκια τα παιδιά καθόλου δεν θα πουν όχι οι έμποροι και οι εκμαυλιστές βουλευτές μας και οι γονείς τους. Άλλωστε εμπόριο κάνουν γιατί όχι και λευκής σαρκός εμπόριο παρθένων; Είπαμε, είμαστε τριτοκοσμικοί, ας το εκμεταλλευτούμε. Ας εκμεταλλευτούμε και τα παιδιά. Ας πουλήσουμε το γέλιο τους και την ομορφιά τους. Άλλωστε τσάμπα είναι. Διότι ούτε που πέρασε από το μυαλό της πολυταξιδεμένης (με τα λεφτά των φορολογούμενων ραγιάδων) Τσόπλη να προσλάβει άνεργους ενήλικες γι αυτή την δουλειά. Και φυσικά δεν διανοήθηκε η Τσόπλη να κατέβει αυτή να μοιράσει τα δωράκια στα λιμάνια μαζί με τους υπόλοιπους βουλευτές. Απαπαπα αυτή είναι μια κυρία…!!!

Αφού λοιπόν καταστρέψαμε ό,τι όμορφο είχε να παρουσιάσει αυτή η χώρα στους ξένους επισκέπτες της αφού τα μνημεία παραμελήθηκαν αφού οι φυσικές ομορφιές μπαζώθηκαν αφού πολιτισμό δεν έχουμε ούτε μας ενδιαφέρει να έχουμε αφού τα σκουπίδια και η βρώμα μας έχουν πνίξει τι μένει να προσφέρουμε; Τις ψυχές και τα σώματα των παιδιών μας. Μάλιστα. Νταβατζήδες των παιδιών μας ώστε αύριο που ο τουρίστας θα γυρίσει σπίτι του να έχει να λέει στους φίλους του: «μας υποδέχτηκαν στο λιμάνι του Πειραιά κάτι μανούλια θα ΄ταν δεν θα ‘ταν 15-16 χρονών όλες παρθένες και πεντάμορφες και μας γλυκοκοίταζαν και μας έδιναν δώρα διαφημιστικά των εταιρειών». Οι εταίρες του λιμανιού. Αυτός είναι ημερολογιάκι μου ο τουρισμός που θέλουμε. Έκτος στόλος και τρούμπα! Εκμαυλισμός της νεολαίας και νταβατζιλίκι.

Κι έχουν και δικαιολογία όλοι αυτοί. Σου λέει, όταν ρε κύριε στέλνεις το παιδί να σου αγοράσει εφημερίδα δεν το εκμεταλλεύεσαι; Όταν παίρνεις και το παιδί σου μαζί στην δενδροφύτευση δεν το εκμεταλλεύεσαι; Όταν το παιδί σου κάνει πρωινή προσευχή και παρέλαση γιατί δεν σε πειράζει και σε πειράζει τώρα που υποδέχεται με δωράκια τον τουρίστα; Αυτό εγώ αγαπητό μου ημερολογιάκι το λέω εξίσωση προς τα κάτω. Είμαστε που είμαστε δηλαδή χάλια δεν τρέχει τίποτα να γίνουμε ακόμα πιο χάλια. Ούτε σκέψη να γίνουμε καλύτεροι. Σκοπός είναι να έρθει χρήμα με οποιοδήποτε κόστος. Αδιαφορούμε για το κόστος αρκεί να έρθει χρήμα. Αδιαφορεί ο έμπορας για το ΤΙ θα πουλήσει αρκεί να πουλήσει. Και φυσικά το γελοιότερο όλων είναι όταν συγκρίνουν οι φωστήρες τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ μαζί με το παιδί με την βουλευτική εντολή προσφοράς δώρων στο λιμάνι από τα γυμνάσια θηλέων. Όταν δηλαδή εγώ στείλω την κόρη μου στον μανάβη να αγοράσει μαρούλια είναι το ίδιο κατ’ αυτούς με το να την στείλω με βουλευτική εντολή στο λιμάνι να μοιράζει δώρα στους τουρίστες και μάλιστα αμισθί! Αν αυτό δεν είναι λογική του παραλόγου τότε αναρωτιέμαι τι μπορεί να είναι. Αν αυτό δεν είναι γραικυλισμός αναρωτιέμαι τι άλλο μπορεί να είναι και πώς να ονομάζεται.

Αναρωτιέμαι επίσης γιατί η πολυταξιδεμένη (με λεφτά άλλων) Τσόκλη δεν σκέφτηκε να λειτουργήσει με παραδείγματα όχι τριτοκοσμικών αλλά πολιτισμένων τουριστικών προορισμών. Γιατί άραγε αντί να καθαρίσει το λιμάνι από τα σκουπίδια για να δείξει την ομορφιά προτίμησε να εκμαυλίσει τις παρθένες όμορφες του γυμνασίου; Γιατί αντί να να προσλάβει προσωπικό επί της υποδοχής προτίμησε να εκμεταλλευτεί το τσάμπα προϊόν των σχολείων; Οι απαντήσεις είναι απλές και είμαι σίγουρος πως δεν χρειάζεται καν να τις σημειώσω.

Γι αυτό λοιπόν δεν πρόκειται να γίνουμε ποτέ χώρα πολιτισμένων ανθρώπων. Διότι είτε με τον τρόπο του ΠΑΜΕ είτε με τον τρόπο των εμπόρων δεν ξεφεύγουμε από τον γραικυλισμό μας. Διότι άλλο δρόμο πλην αυτού των δούλων γραικών δεν ξέρουμε. Διότι οι ταγοί μας οι πολυταξιδεμένοι έχουν σαν πρότυπα προς εφαρμογή όχι την Σουηδία ή την Γερμανία αλλά την Ζιμπάμπουε. Έλα κύριος έχω ωραία κοριτσάκια ανήλικα με δώρα έλα κύριος εντω το καλό το πράγμα… αλλά πρόσεχε κύριος μην πονέσεις το κοριτσάκι που θα σου δώσω γιατί θα σε δείρει ο άλλος με το ρόπαλο έξω από το πλοίο.

Αρκετά όμως αμπελοφιλοσόφησα πάλι σήμερα. Μην ασχολείστε με αυτά που λέω, μπούρδες είναι. Άλλωστε ποιος είμαι εγώ μπροστά στην πολυταξιδεμένη (με δικά μου λεφτά) Τσόκλη για να έχω γνώμη άποψη και πρακτικές ιδέες; Πφφφφ αγνοήστε με και κάντε αυτό που ξέρετε. Πουλήστε τα παιδιά σας. Δικά σας είναι ό,τι θέλετε τα κάνετε…! Πουλήσει παιδί πάρει ντάτσουν.Γραικοί. 

Εδώ κλείνει η αναδημοσιέυση, φορτωμένη και με τη δική μου αγανάκτηση και αηδία για το  που μπορεί να καταντήσει η νεοΕΛλαδισατνοσύνη...

5 σχόλια:

  1. ευχαριστώ για την αναδημοσίευση. Δεν ήξερα το μπλογκ σου αλλά διαβάζοντάς το σήμερα συμμερίζομαι απόλυτα και την αγανάκτησή σου και την αηδία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι υποτίθεται επαναστάτες του ΠΑΜΕ το μόνο που καταφέρνουν είναι να καταστρέφουν ότι πάει να λειτουργήσει στη φτωχή μας χώρα. πότε όμως, οι κομμουνιστές έκαναν κάτι καλό για αυτή τη χώρα; αν ήταν στο χέρι τους θα την ισοπέδωναν. δες τον τσίπρα που πήγε και διαδήλωσε με τα τσιράκια του στα σκόπια προκειμένου να έχουν το δικαίωμα να ονομάζονται μακεδονία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κλείτωρ εγώ ευχαριστώ... καλωσόρισες στο Πριγκιπάτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ria να σου υπενθυμίσω ότι τα τελευταία 180 χρόνια το νεοΕΛλαδιστανικό κρατίδιο κυβερνούν αδιαλείπτως οι μη-κομμουνιστές, άρα τις όποιες ευθύνες για τη κατάντια του να τις αναζητήσεις σε αυτούς. Όχι, δεν τους θεωρώ άμοιρους ευθυνών, αλλά αυτή η καραμέλα ότι για όλα φταίνε οι πούστηδες, οι κομμουνιστές, οι τούρκοι, οι μασώνοι, οι αμερικάνοι, οι σιωνιστές οι μπήξε και οι δείξε, βγάζουν λάδι τους αρχιτέκτονες και διαχειριστές του καραγκιόζ-μπερντέ της σύγχρονης νεοΕΛλαδιστανοσύνης.
    Όσον αφορά στον Τσίπρα και στο θέμα εξωτερικής πολιτικής και άμυνας που ο Σαμαράς ως ΥΠΕΞ ανήγαγε σε "εθνικό" δι ιδίαν του χρήση, σκέψου απλά πως θα σκεφτόντουσαν και πως θα συμπεριφερόντουσαν αυτοί που κατοικούσαν το νότιο άκρο της Βαλκανικής χερσονήσου και τα ανατολικά παράλια του Αιγαίου για αυτούς που χρησιμοποιούν το όνομά τους αλλά έχουν απαυτώσει τη Σκέψη τους και τη κοσμοαντίληψή τους (αν είχαν επιβιώσει βέβαια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Ria
    ...αυτοί που κατοικούσαν το νότιο άκρο της Βαλκανικής χερσονήσου και τα ανατολικά παράλια του Αιγαίου πριν εικοσιπέντε αιώνες για αυτούς που χρησιμοποιούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή