Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2010

Ζητείται κατεπειγόντως Πρωτομάστορας και έγγαμος (απαραιτήτως)…




…γιατί σαράντα πέντε μάστορους κι εξήντα μαθητάδες, ένα Δήμαρχο, ένα Νομάρχη και μία Περιφερειάρχη κάπου θα τους βρούμε!

Μεταφέρω από το ΒΗΜΑ της 24/2/2010 :




 
Ρωγμή ανησυχίας στο γεφύρι της Άρτας
Διαμάχη μεταξύ των τοπικών αρχών για το αν υπάρχει όντως πρόβλημα από τις βροχοπτώσεις
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Δ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ | Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

«Ζητείται έγγαμος πρωτομάστορας». Θα μπορούσε να είναι αγγελία σε τοπική εφημερίδα της Αρτας, καθώς το ιστορικό γεφύρι της περιοχής βρίσκεται εν μέσω διαμάχης για το αν αντέχει το υπερβολικό τις τελευταίες εβδομάδες φορτίο νερού από τον Αραχθο, εξαιτίας βροχοπτώσεων αλλά και ρήγματος που υπέστη το παρακείμενο φράγμα Ιμαρέτ. Σύμφωνα με τη Νομαρχία Αρτας και την Περιφέρεια Ηπείρου, οι αυξημένες ποσότητες νερού που κατεβαίνουν από τον Αραχθο έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία φθορών στη βάση του ιστορικού γεφυριού.

Το φορτίο του νερού έγινε ακόμη μεγαλύτερο από τις 30 Ιανουαρίου, λόγω του ρήγματος στο αντιπλημμυρικό φράγμα του Ιμαρέτ, το οποίο από το 1954 εξυπηρετεί την άρδευση του κάμπου της Αρτας. Το ρήγμα έχει διαστάσεις 38 μέτρων και από εκεί «δραπετεύουν» περίπου 300 κυβικά μέτρα νερού το δευτερόλεπτο τα οποία, σύμφωνα πάντα με τη Νομαρχία, θέτουν σε κίνδυνο τη στατικότητα του γεφυριού που δεσπόζει στην είσοδο της πόλης της Αρτας.

Δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου αναφέρουν επίσης ότι δεν αποκλείεται οι τεράστιες ποσότητες νερού να δημιουργήσουν το φαινόμενο των αναστροφών στον Αμβρακικό Κόλπο. Η αναστροφή των νερών αλλάζει τη θερμοκρασία του κόλπου και πιθανόν ευθύνεται για μαζικούς θανάτους ψαριών στις ιχθυοκαλλιέργειές του. Ο νομάρχης Αρτας κ. Γ. Παπαβασιλείου επισημαίνει ότι «ο κίνδυνος για το ιστορικό γεφύρι είναι μεγάλος, σε περίπτωση που συνεχιστούν οι έντονες βροχοπτώσεις και όταν λιώσουν τα χιόνια στα ορεινά. Από τη μηδενική ταχύτητα με την οποία κυλούσε το νερό του Αραχθου στη βάση του γεφυριού, σήμερα κινείται με ροή 250-300 κυβικών μέτρων το δευτερόλεπτο και ενδέχεται να φτάσει ως τα 600».

Το φράγμα του Ιμαρέτ είναι ουσιαστικά ένας ταμιευτήρας νερού ο οποίος χρησιμεύει για την άρδευση του κάμπου της Αρτας- έπεται δε των υδροηλεκτρικών φραγμάτων Πουρνάρι 1 και 2. Το Ιμαρέτ έχει υποστεί ρήγματα δύο φορές κατά το πρόσφατο παρελθόν, το 2000 και το 2006, όταν επίσης εκφράστηκαν φόβοι για τις συνέπειες που θα είχε στο γεφύρι, ενώ σε μια περίπτωση τα ορμητικά νερά παρέσυραν απορρίμματα από γειτονική χωματερή ξεβράζοντάς τα στον Αμβρακικό. Το 1989 επίσης, μια οικογένεια αθίγγανων είχε βρει τραγικό θάνατο από πνιγμό όταν αυξήθηκε απότομα η ροή νερού στον Αραχθο και την παρέσυρε την ώρα που βρισκόταν στις όχθες της. «Τα γεφύρια είναι για τα ποτάμια» λέει ο γενικός γραμματέας του Δήμου Αρτας κ. Κ. Παπαθεοδώρου . «Αυτή τη στιγμή, με τις βροχές σε εξέλιξη, ουδείς γνωρίζει αν έχει προκληθεί κάποια βλάβη στο γεφύρι. Ούτε τρίζει, ούτε υπάρχει εμφανής φθορά, ούτε... φωνάζει η γυναίκα του πρωτομάστορα. Οταν υποχωρήσουν τα νερά, οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου θα εξετάσουν αν υπάρχει ζημιά. Οτιδήποτε λέγεται τώρα είναι απλώς ανεύθυνο» σημειώνει και τονίζει: «Το γεφύρι έχει αντέξει δέκα αιώνες τώρα. Λέτε να πέσει με μια νεροποντή;».

Πρόκειται για συνήθη πρακτική της ΔΕΗ να κρατάει νερό στους ταμιευτήρες του υδροηλεκτρικού εργοστασίου προκειμένου αυτό να μη μείνει εκτός λειτουργίας το καλοκαίρι, όπως αναφέρουν κάτοικοι της περιοχής. Οταν όμως κατά τον χειμώνα προκύπτουν πολλές βροχές, απελευθερώνονται οι επιπλέον ποσότητες που έχουν παρακρατηθεί για λόγους ασφαλείας και έτσι δημιουργούνται τα προβλήματα για το Ιμαρέτ ή τις παρόχθιες περιοχές, σύμφωνα με τον τοπικό Τύπο. Δημιουργείται πρόβλημα και με τις καλλιέργειες που «αποκαλύφθηκαν» τα τελευταία χρόνια όταν αποτραβήχτηκαν τα νερά του Αράχθου, με τους αγρότες που τις εκμεταλλεύονται να βρίσκουν τα χωράφια τους πλημμυρισμένα και τα ζώα τους πνιγμένα. Την προσεχή Παρασκευή κλιμάκιο της ΔΕΗ από την Αθήνα θα επισκεφθεί το φράγμα του Ιμαρέτ προκειμένου να διαπιστώσει από κοντά το μέγεθος της ζημιάς και να την αποκαταστήσει. «Προκειμένου να μην εμπλακούμε στις χρονοβόρες διαδικασίες του Δημοσίου και τη διενέργεια διαγωνισμού για την αποκατάσταση του προβλήματος, προτιμούμε να αναλάβει τη σχετική δαπάνη η ΔΕΗ» σημειώνει ο νομάρχης. Ρίχνουν τις ευθύνες στο φράγμα του Ιμαρέτ
«Δεν υπάρχει ακόμη πρόβλημα με το γεφύρι», δηλώνει πάντως και ο διευθυντής των φραγμάτων του Πουρναρίου, που προηγούνται του Ιμαρέτ, κ. Ν. Μπόκος. Εξηγεί ότι πρόκειται για ένα ήσσονος σημασίας έργο, «που κατασκευάστηκε αποκλειστικά για την άρδευση του κάμπου της Αρτας, το οποίο, παράλληλα, ανακόπτει την ορμή του Αράχθου και λειτουργεί ως ανυψωτής και καταστροφέας ενέργειας».

Σύμφωνα με τον δικηγόρο και μέλος του Συλλόγου Προστασίας Αράχθου, κ. Ι. Παπαδημητρίου , το φράγμα του Ιμαρέτ, από την ημέρα που κατασκευάστηκε, ευθύνεται για φθορές στο γεφύρι επειδή ακριβώς στερεί τις φερτές ύλες και τη λάσπη που θα ενίσχυαν τη βάση του. «Το νερό, δίχως παρεμβάσεις στη ροή του, εκτός του ότι εμπλούτιζε τη ζωντάνια του ποταμού και του Αμβρακικού, ουσιαστικά λειτουργούσε και ως “χτίστης” της σταθερότητας του γεφυριού με τις φερτές ύλες που εναπόθετε στη βάση του» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Παρακάμπτοντας το τουρλουμπούκι των δηλώσεων των δημοσίων αρχόντων,  παρατίθεται η γνώμη ενός ειδικού (τον κο Ανδρέα Οικονόμου γνωρίζουμε πολλά χρόνια και έχουμε εχέγγυα για την επιστημονική του κατάρτιση) από το site της Αρτινής εφημερίδας ΕΡΕΥΝΑ, που φτάσαμε μέσα από την σχετική ανάρτηση του ΚΕΝΤΡΙΟΥ, που αναφέρεται και στη πολιτική διάσταση του θέματος:


Α. Οικονόμου: Ανησυχώ για το γεφύρι

Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2010 12:31
Ιδιαίτερες ανησυχίες για την ευστάθεια του ιστορικού γεφυριού της Άρτας
από τον Ανδρέα Οικονόμου



 

Κατά την επίσκεψη της Γενικής Γραμματέας Περιφέρειας Ηπείρου κας Δήμητρα Γεωργακοπούλου-Μπάστα, για να διαπιστώσει επί τόπου τις ζημιές που προκλήθηκαν μετά την πρόσφατη κατάρρευση τμήματος του φράγματος «Ιμαρέτ» στην Άρτα, παρευρέθηκε και ο Ανδρέας Α. Οικονόμου, Πολιτικός Μηχανικός, υπεύθυνος επικοινωνίας & ενημέρωσης της Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Άρτας Κατά την σύντομη συζήτησή του με την κα Γ.Γ.Π.Η. Δήμητρα Γεωργακοπούλου-Μπάστα, επισημάνθηκε η άμεση ανάγκη για σύνταξη μελέτης και αποκατάστασης των ζημιών του φράγματος «Ιμαρέτ», έχοντας σαν στόχο βέβαια η πίεση του χρόνου να μην αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για την σωστή και ολοκληρωμένη πλέον αντιμετώπιση του όλου προβλήματος. Ενός προβλήματος που έχει άμεσες επιπτώσεις στην ευστάθεια του ιστορικού γεφυριού της Άρτας, που αποτελεί πολιτισμικό κι ιστορικό μνημείο για την Ελλάδα.
Επισημάνθηκε επίσης το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την εναπόθεση, συν το χρόνο, φερτών υλικών από την ροή του ποταμού ανάντη του ιστορικού γεφυριού, που είχε σαν αποτέλεσμα την σημαντικότατη μείωση του πλάτους της κοίτης του ποταμού. Σ' αυτό βέβαια βοηθάει και η στροφή 90ο που έχει δημιουργήσει η κοίτη του ποταμού πριν την γέφυρα. Η μείωση του πλάτους της κοίτης έχει ως συνέπεια την αύξηση της ταχύτητας ροής του νερού, με αποτέλεσμα η πίεση που ασκείται ιδιαίτερα στο μεγαλύτερο βάθρο της γέφυρας να είναι επικίνδυνα μεγάλη, όπως επίσης και η διαβρωτική ικανότητα του νερού στα θεμέλια των βάθρων, να αυξάνεται πολύ επικίνδυνα. Είναι ευκαιρία λοιπόν, στο έργο για την αποκατάσταση των ζημιών του φράγματος «Ιμαρέτ» να συμπεριληφθεί και το αντίστοιχο κονδύλιο για την διαπλάτυνση του πλάτους της κοίτης και την εκβάθυνση του πυθμένα της, ιδιαίτερα στη στροφή, ανάντη του ιστορικού γεφυριού. Η δύναμη του νερού είναι τέτοια, που με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες, αλλά κι αυτές που διαμορφώθηκαν με την κατάρρευση τμήματος του φράγματος «Ιμαρέτ», μας δημιουργούν ιδιαίτερες ανησυχίες για την στατική ευστάθεια του ιστορικού μας γεφυριού.
Οι φωτογραφίες είναι από την Πέμπτη 11/02/2010
 
Με εκτίμηση
Ανδρέας Α. Οικονόμου


Το Πριγκιπάτο παρακολουθεί το θέμα με ενδιαφέρον. 
Προτίθεται, μάλιστα, να στείλει και Ειδικό Μηρυκαστικό Διαμεσολαβητή που θα συνεισφέρει στην επίλυση των διαφορών μεταξύ των πλημμυρικών παροχών του Αράχθου και του ιστορικού Γεφυριού, διότι κάθε διαμεσολάβηση μεταξύ ΔΕΗ, Νομαρχίας, Δήμου και Περιφέρειας Ηπείρου, κρίνεται εκ προοιμίου ουτοπική και χασομέρηδες δεν είμαστε.  
 
 

+ΝΑ CΑΠΙCEI TO CTOMA TOU ΠΑΛΙΟΠΟUCTΗ+


Πάλι άστραψε και βρόντηξε ο σε-οικονομική-συσκευασία-3-σε-1 ιερομπασκινοβλόγερ.

Αυτή τη φορά του έφταιγε ο Elton John και τα όσα (θεώρησε ότι) έσουρε στο φανταστικό  επουράνιο φίλο του, αυτόν ντε, που του γεμίζει τον επίγειο τραπεζικό λογαριασμό και το Ε9.
Όπου, λίγο πολύ μας λέει ότι εμείς οι κοινοί θνητοί δεν πρέπει να καταριόμαστε όταν μας καθυβρίζουν, αλλά όταν καθυβρίζουν τα θεία, να καταριόμαστε και ν’ αγιάζει ο στόμας μας.

Απολαύστε χριστιανική αγαμήσου, sorry, χριστιανική αγάπη ήθελα να πω!


…Θέλησε να αποδώσει στον Χριστό μας τα κουσούρια με τα οποία αυτός βαρύνεται! Αυτός, που είναι ένα κατακάθι της κολάσεως. Δεν πρόκειται να τις επαναλάβω εδώ! Δεν μου επιτρέπεται άλλωστε να το πράξω. Είναι τόσο εξωφρενικά, ώστε κάποιος από την παρέα τελείως αυθόρμητα ανεφώνησε: «Να σαπίσει το στόμα του, Χριστέ μου!» Ήταν μια έκρηξη ψυχής ενός ιερωμένου, ο οποίος και αγαπάει λατρευτικά τον Κύριό μας Ιησού Χριστό και Τον υπηρετεί ενσυνείδητα.

Όταν το υβριζόμενο πρόσωπο είμαστε εμείς, ασφαλώς δεν πρέπει να ανταποδώσουμε την ύβριν ή την προσβολήν. Όταν όμως βλασφημείται το όνομα του Κυρίου μας, τότε έχουμε το δικαίωμα και να οργισθούμε και να αμυνθούμε και να αντιδράσουμε δυναμικά. Στην Παλαιά Διαθήκη υπάρχουν παραδείγματα, τα οποία φανερώνουν ότι ο Θεός συγχωρεί την οργίλη αντίδρασή μας. Τι θα εκάναμε π.χ. άν κάποιος έθιγε την τιμή και την υπόληψη του πατέρα μας ή της μάννας μας; Θα παραμέναμε σιωπηλοί, αν έλεγε τον πατέρα μας π..... ή την μητέρα μας π......., τις γνωστές αισχρές λέξεις, που δεν μου επιτρέπεται ούτε να τις γράψω;
Σημείωση του Μηρυκαστικού: Εδώ, ο σεμνότυφος και μη πόρνος, εννοεί να πουν τον πατέρα του πούστη και τη μάννα του πουτάνα
Προσωπικά δε βλέπω που είναι η βρισιά. 
Τα κριτήρια για το αν ο πατέρας μου ή η μάννα μου αξίζουν να τους τιμώ και να τους σέβομαι είναι τελείως διαφορετικά και δεν έχουν να κάνουν ούτε με τις ερωτικές τους συμπεριφορές, ούτε με το επάγγελμα που ασκούν.

Στις αντιρρήσεις κάποιων «λογικών» και «συνετῶν» παραγόντων της συντροφιάς μας αντέτεινα το παράδειγμα του Προφήτου Ηλία. Όταν οι ιερείς του Βάαλ απέτυχαν να προσφέρουν την θυσία τους στο θεό τους Βάαλ, ο Προφήτης Ηλίας επικαλέσθηκε τον αληθινό Θεό και τότε ήλθε φωτιά από τον ουρανό, άναψε τα ξύλα του βωμού και κατέκαψε τα σφάγια που ήσαν στο θυσιαστήριο του αληθινού Θεού. «Και έπεσε πύρ παρά Κυρίου εκτου ουρανού και κατέφαγε τα ολοκαυτώματα και τας σχίδακας …..και τον χούν εξέλειξε το πυρ» (Βασιλειών Γ΄, 38) Αγανακτισσμένος λοιπόν από την ασέβεια των οκτακοσίων πεντήντα (850) ιερέων του Βάαλ και της θεάς Αστάρτης, οι οποίοι οδηγούσαν τον Λαό του Θεού στα μονοπάτια της ειδωλολατρείας, ο Ηλίας είπε προς τους παριστάμενους Ισραηλίτες: «συλλάβετε τους προφήτας του Βάαλ, μηδείς σωθήτω εξ αυτών. Και συνέλαβον αυτούς, και κατάγει αυτούς Ηλιού εις τον χειμμάρουν Κισσών και έσφαξεν αυτούς εκεί»( στ. 40). Ο Προφήτης Ηλίας, από ιερή αγανάκτηση ωθούμενος, κατέσφαξε τους οκτακόσιους πενήντα ιερείς του Βάαλ και της Αστάρτης, ο δε Θεός τον εδικαίωσε, διότι μετά την σφαγή των ψευδο-ιερέων, έστειλε στο Ισραήλ την πολυπόθητη βροχή και έτσι ἐληξε μια περίοδος τριών ετών ανομβρίας και λιμοῦ, από την οποία εμαστίζετο ο Λαός του Θεού.

Σημείωση του Μηρυκαστικού: Θαυμάσια λοιπόν… οχτακόσιοι πενήντα άνθρωποι σφαγμένοι στο γόνατο γιατί σ’ ένα derby μαγείας, έχασε ο φανταστικός τους φίλος από τον φανταστικό φίλο των άλλων. Σα να λέμε ότι ο Ολυμπιακός νίκησε τον Παναθηναϊκό και ο Νόπλιας, οι παίκτες, οι γυμναστές, το ιατρικό team και λοιποί οδηγήθηκαν στον Ποδονίφτη, όπου και εσφαγιάσθησαν μέχρις ενός. 

...
Έτσι λοιπόν εμείς, χωρίς δισταγμό αποδεχθήκαμε ως δικαιολογημένη την ἐκρηξη οργής του συνομιλητού μας ο οποίος εἰπε: "Να σαπίσει το στόμα του!". Και προσθέτουμε: «Αμήν, από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί!»

 


Εύγε δέσποτα!!!!  Και εις Ανώτερα ηθικά μηνύματα…


Ο Elton John έχει το θράσος να απολαμβάνει τον ερωτισμό του, να συζήσει και να παντρευτεί με τον αγαπημένο του άνθρωπο, να απολαμβάνει τη ζωή τη δική του και τη κοινή τους και να τραγουδάει τη χαρά της Ζωής και του Έρωτα, αντί να φοβάται ακόμα και τη σκιά του και να κρύβει τις σεξουαλικές του επιθυμίες και την ανικανότητά του να χαρεί τη Ζωή, κάτω από ένα ράσο.



 

Αντί, λοιπόν για τις ανατολίτικες μαστουρωτικές υμνολογίες τους προς το θάνατο, το μαρτύριο, τη στέρηση και την άγνοια υπό τις αναθυμιάσεις του λιβανιού (ο μπάφος είναι πιο αποτελεσματικός στο εκκλησιαζόμενο ποίμνιο, αλλά μάλλον τους πέφτει ακριβούτσικος), προτιμώ να απολαύσω τον Elton, που στο κάτω-κάτω, το μόνο που είπε ήταν ότι ο Τζήζας τόσο συγχωρετικός, συμπονετικός και γεμάτος αγάπη που ήταν, δε μπορεί παρά να ήταν gay!


Αλλά, μια και τό 'φερε η κουβέντα δηλαδή, θυμήθηκα κάτι που είχα διαβάσει μαι ανάρτηση του Κώστα στο blog του "Τι εστίν αλήθεια;", κάτι πάρε-δώσε του Τζήζαζ με κάποιον νεανία που φόραγε μόνο το ...σεντόνι του στη Γεσθημανή... κάτσε να δω τι γράφει ο πανάγαθος... Ά! Ναί... στο κατά Μάρκον ιδ', στίχος 51 και 52:

43 Και ευθέως, έτι αυτού λαλούντος, παραγίνεται Ιούδας ο Ισκαριώτης, εις των δώδεκα, και μετ’ αυτού όχλος πολύς μετά μαχαιρών και ξύλων, απεσταλμένοι παρά των αρχιερέων και γραμματέων και των πρεσβυτέρων. 44 δεδώκει δε ο παραδιδούς αυτόν σύσσημον αυτοίς λέγων• ον αν φιλήσω, αυτός εστι• κρατήσατε αυτόν και απαγάγετε ασφαλώς. 45 και ελθών ευθέως προσελθών αυτω λέγει• χαίρε, ραββί, και κατεφίλησεν αυτόν. 46 οι δε επέβαλον επ’ αυτόν τας χείρας αυτών και εκράτησαν αυτόν. 47 Εις δε τις των παρεστηκότων σπασάμενος την μάχαιραν έπαισε τον δούλον του αρχιερέως και αφείλεν αυτού το ωτίον. 48 και αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτοίς• ως επί ληστήν εξήλθετε μετά μαχαιρών και ξύλων συλλαβείν με• 49 καθ’ ημέραν προς υμάς ήμην εν τω ιερω διδάσκων, και ουκ εκρατήσατέ με. αλλ’ ίνα πληρωθώσιν αι γραφαί. 50 και αφέντες αυτόν έφυγον πάντες. 51 Και εις τις νεανίσκος ηκολούθησεν αυτω, περιβεβλημένος σινδόνα επί γυμνού• και κρατούσιν αυτόν οι νεανίσκοι. 52 ο δε καταλιπών την σινδόνα γυμνός έφυγεν απ’ αυτών.

Τι; Γυμνός νεανίσκος περιβεβλημένος με σεντόνι, που ούτε αυτός ακολούθησε τον συλληφθέντα; Τι αφήνει ο πανάγαθος να υπονοηθεί εδώ για τον υιόν αυτού τον μονογενή;




Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2010

Για τον Άνθρωπό μου...


Το αγαπημένο μου Sensitive kind
που το προτίμησα από τον παλιό μου γνώριμο John Mayall  και τους Bluesbreakers του,
παρά από τον πολυαγαπημένο μου J. J. Cale

Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2010

Οι Αρκούδες το ξέρουν;


Βασιλειών Δ’ (ή Β’ Βασιλέων), κεφ. 2










23 και ανέβη εκείθεν εις Βαιθήλ· και αναβαίνοντος αυτού εν τη οδω και παιδάρια μικρά εξήλθον εκ της πόλεως και κατέπαιζον αυτού και είπον αυτω· ανάβαινε, φαλακρέ, ανάβαινε. 24 και εξένευσεν οπίσω αυτών και είδεν αυτά, και κατηράσατο αυτοίς εν ονόματι Κυρίου· και ιδού εξήλθον δύο άρκοι εκ του δρυμού και ανέρρηξαν απ ‘ αυτών τεσσαράκοντα και δύο παίδας. 25 και επορεύθη εκείθεν εις το όρος το Καρμήλιον κακείθεν επέστρεψεν εις Σαμάρειαν.







23 Από ‘κει ο Ελισαίος ανέβηκε στη Βαιθήλ, και ενώ ανέβαινε στο δρόμο, μερικά παιδιά βγήκαν από την πόλη και τον κορόιδευαν: «Ανέβα, φαλακρέ! Ανέβα, φαλακρέ!» του φώναζαν. 24 Ο Ελισαίος γύρισε πίσω του, τα είδε και τα καταράστηκε στ’ όνομα του Κυρίου.Τότε βγήκαν δύο αρκούδες από το δάσος και κατασπάραξαν σαράντα δύο απ’ αυτά τα παιδιά. 25 Από ‘κει πήγε στο όρος Κάρμηλο κι από το Κάρμηλο ξαναγύρισε στη Σαμάρεια.







Οι αρκούδες τι έφταιγαν; Τις ρωτήσανε πριν τις μπλέξουν σ’ αυτό το φρικαλέο μακελειό;
Γιατί οι αρκούδες σκοτώνουν όταν πεινάνε κι όταν απειλούνται, όχι όταν τις πουν «καμπούρες»…






 
Τόσο γιαλαντζί παντοδύναμος είναι ο serial killer που προσηλυτίζουν τα παιδιά μας που δε βουτάει τα χέρια του στο αίμα αλλά βάζει τα ζωντανά να κάνουν τη βρωμοδουλειά;

Αλλά πιο πολύ γουστάρω που στο στίχο 25, ο φονιάς των σαράντα δύο παιδαρίων συνέχισε αμέριμνος το δρόμο του…

Τι; Συμβολικό είναι; Κανά καλύτερο συμβολισμό δε μπόρεσε να κατεβάσει η κούτρα του πάνσοφου; Και τι στα σκατά συμβολίζει η σφαγή σαράντα δύο πιτσιρικιών που έκαναν ότι έκανε, κάνει και θα κάνει ες αεί η απανταχού πιτσιρικαρία;   







Αλλά αυτό θέλουν! ΤΡΟΜΟ, ΤΡΟΜΟ και πάλι ΤΡΟΜΟ! Τρόμο και Ποινικοποίηση της κάθε Χαράς της Ζωής!
Άντε από κει μωρέ… Οι άρρωστοι...!

Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2010

Ηγούμενος Ιεράς Μονής Τζώρας, προστάτης των Τεχνών...

Το διάβασα στο EPIRUS-GATE :

Ηγούμενος Ιεράς Μονής Τζώρας στην Βασιλική Ιωαννίνων,συνελήφθη μαζί με δύο ακόμα άτομα για παραβάσεις του Νόμου περί όπλων και του Νόμου περί αρχαιοτήτων.Συγκεκριμένα σε έρευνα που έγινε στη Μονή και στις οικίες των συλληφθέντων, στο πλαίσιο προανάκρισης που διενεργεί η Υποδιεύνση Ασφαλείας Ιωαννίνων σχετικά με κλοπές εικόνων και κειμηλίων από Ιερούς Ναούς, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένα περίστροφο, δύο κυνηγετικά όπλα, 533 φυσίγγια διαφόρων διαμετρημάτων και 15 λίθινα τεμάχια θυρώματος που εμπίπτουν στις διατάξεις του Ν. «Περί Αρχαιοτήτων», τα οποία είχαν αφαιρεθεί από την Ιερά Μονή Δ. Μαστοροχωρίων Ιωαννίνων τον Αύγουστο του 2009.Επίσης βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 48 εικόνες, επάργυρα κειμήλια, ξυλόγλυπτα και βιβλία, των οποίων η προέλευση, η νομιμότητα κατοχής και η αρχαιολογική τους αξία ερευνάται.Οι συλληφθέντες επρόκειτο να οδηγηθούν εισαγγελέα Πρωτοδικών Ιωαννίνων.Προανάκριση για την υπόθεση διενεργεί η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Ιωαννίνων. 

Καλά, τα Ελληνικά Γράμματα τα σώσανε (από ποιούς δε μας λένε, αλλά τέσπα), τα δικά τους, από ποιούς πήγε να τα σώσει ο Ηγούμενος;;;


UPΔΕΗΘΩΜΕΝ...: 17/2/2010 διαβάζουμε στο EPIRUS GATE :


Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, αφέθηκε χθες ο ηγούμενος που κατηγορείται για παράβαση του νόμου «περί αρχαιοτήτων».Ωστόσο μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου θα πρέπει να καταβάλλει το ποσό των 2.000 ευρώ.Μετά την απολογία του στην ανακρίτρια και με την σύμφωνη γνώμη του εισαγγελέα, επέστρεψε στο Μοναστήρι, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, εκκρεμούν και άλλες υποθέσεις.Όπως είναι γνωστό στο μοναστήρι της Τζώρας, στο χωριό Βασιλική του Δήμου Παμβώτιδας, όπου διέμενε ο αρχιμανδρίτης, βρέθηκαν 48 εικόνες του 18ου και 19ου αι., επάργυρα κειμήλια, ξυλόγλυπτα, καμπάνες, πέτρινα λιθώματα, παλαιά βιβλία, τέσσερα Ευαγγέλια, όπλα, φυσίγγια και ένας φορητός ηλεκτρονικός υπολογιστής.Οι 33 από τις 48 εικόνες ανήκουν σε ιδιωτική συλλογή, που δεν παραχωρήθηκε, σύμφωνα με τον Αστυνομικό Διευθυντή Ιωαννίνων κ. Θεοχάρη Αγόρη, νομότυπα στο Μοναστήρι. Σε βάρος του ιδιοκτήτη αυτής της συλλογής, σχηματίστηκε δικογραφία και αναζητείται.Πρόκειται για εικόνες που προέρχονται από Ορθόδοξα μνημεία της Νοτίου Αλβανίας και… χάθηκαν από το 1992!Στην υπόθεση δημοσιεύματα «μπλέκουν» και συνταξιούχο αστυνομικό, που, όπως αναφέρεται, δεν συνελήφθη γιατί είχε περάσει το αυτόφωρο.



Αμάν πια μ' αυτές τις Θαυματουργίες... 
Αναμένουμε με αγωνία το χέρι του πανάγαθου να δώσει λύση σ' αυτή τη μικρή αναστάτωση σε τούτο τον όμορφο κόσμο, τον ηθικό κι αγγελικά πάσμένο!

Απίστευτος συλλογισμός...

Το διάβασα στο ΚΕΝΤΡΙ και το μεταφέρω αυτούσιο, καθώς αυτή η ανατριχίλα συνεχίζει ακάθεκτη να με διαπερνάει...

Τέρμα, το επιχειρηματικό δαιμόνιο του Έλληνα δεν έχει όρια, παραδίνομαι και σταματάω να προσπαθώ να το "καλουπώσω". Θα καταλάβετε αμέσως τι θέλω να πω...
Προ ημερών το αρδευτικό φράγμα του Ιμαρέτ κατέρευσε σε ένα μήκος 30 μέτρων, δεύτερη φορά μέσα σε 10 χρόνια, λόγω του ότι κατέβαζε πολύ νερό ο Άραχθος (ανοίγει και λίγο παραπάνω το φράγμα η φιλενάδα μας η ΔΕΗ, δεν θέλει και πολύ να γίνει Μισσισιπής...).
Αφήνω στην άκρη το πρόβλημα που θα έχουν οι αγρότες του κάμπου, που μάλλον δεν προλαβαίνει να αποκατασταθεί η ζημιά πριν τον Απρίλιο που ξεκινάει η αρδευτική περίοδος και στέκομαι μόνο στο γεγονός ότι το συγκεκριμένο φράγμα δρούσε και προστατευτικά για τις βάσεις του Γεφυριού της Άρτας, σαν ανάχωμα της ορμητικής ροής. Και συνεχίζονται οι βροχές και το ποτάμι είναι φουσκωμένο και ένας θεωρητικός κίνδυνος θα μπορούσε να υπάρξει, γράφτηκε κιόλας στο πρωτοσέλιδο, στον τοπικό "Ταχυδρόμο", ότι πρέπει να προσέξουμε το ζήτημα...
Προσέξτε όμως, λέω "θεωρητικός
", ΟΧΙ "υπαρκτός", μην κινδυνολογούμε κιόλας, έτσι για να κάνουμε εντύπωση...
Η συζήτηση που σας γράφω, έγινε το πρωΐ σε καφετέρια, όπου έπινα παρέα με φίλους τον απαραίτητο πρωϊνό καφέ. Απολαύστε χωρίς κανένα άλλο σχόλιο τον διάλογο:
-Βρε παιδιά, λέτε να γίνει καμιά πλάκα και να πέσει το Γεφύρι;
-Όχι ρε, δεν γίνονται τέτοια πράγματα, δεν θα αφήσουν να γίνει κάτι τέτοιο...
-Ναι, αλλά αν; Έτσι κι αλλιώς άχρηστοι είναι όλοι τους...
-Όχι βρε, πρόκειται για πανελλαδικό μνημείο, για σήμα κατατεθέν, ξέρουν ότι αν συμβεί καμιά στραβή, δεν θα έχουν πού να κρυφτούνε...
-Άκου αδερφέ, κι άλλες φορές τα 'χω ακούσει αυτά και στο τέλος τους βλέπω να πέφτουν από τη μια γκάφα στην άλλη, εγώ καλού-κακού, θα πάρω τα μέτρα μου.
-Τι θα κάνεις δηλαδή ρε μεγάλε, θα πας από κάτω να κρατάς το Γεφύρι, σαν τον Άτλαντα;

-Όχι βρε έξυπνε,
θα πάω και θα στήσω μια web-camera απέναντι κι όταν πέσει, εγώ θα την έχω "πιάσει" την σκηνή, κατάλαβες; Ξέρεις πόσα θα μου δίνουν τα κανάλια για να τους το δώσω; Μέχρι απ' το CNN θα με παρακαλάνε, θα χεστώ στο τάληρο, σας λέω!!!
Και κόκκαλο όλοι εμείς...



Απλά να προσθέσω, οι μελέτες για τη προστασία των μνημείων υπάρχουν, αλλά χρήματα για να σωθούν ΔΕΝ υπάρχουν... Όπερ μεθερμηνευόμενον, για να σωθεί η Παρηγορίτισσα (εμβληματικό χριστιανικό τέμενος του 12ου αιώνα) χρειάζονται ενενήντα χιλιάρικα και δεν βρέθηκαν, αλλά για βεγγέρα στο Μέγαρο Μουσικής για τη σωτηρία των μνημείων της Άρτας, εκατόν είκοσι χιλιάρικα βρέθηκαν!  Ότι θυμάμαι χαίρομαι, θα μου πείτε και ορθότατα θα πράξετε.

Απορώ, δηλαδή, γιατί ωρύεται το ΚΕΝΤΡΙ κι ανατριχιάζει η αφεντομουτσουνάρα μου.
 

Καλημέρες με γέλιο...

Το θυμήθηκε ένας φίλος και μου έφτιαξε τη μέρα!

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2010

Ξαναλύσσαξε...

'Αλλο πράγμα είναι η αγάπη καί άλλο η παραχώρηση της Ιθαγένειας[1]. 'Οπως έλεγα και το πρωϊνό κήρυγμά μου: Κάποιος χριστιανός πρό ημερών μου έλεγε: "Σεβασμιώτατε, τι θα πεί αγάπη; Τα δίνω όλα; Όχι δά, διότι υπάρχουν και πράγματα που δεν χαρίζονται! Μπορώ και οφείλω να δώσω τροφή, στέγη, ένδυμα, το σπίτι μου, το μάτι μου, το νεφρό μου και πολλά άλλα ακόμη στόν ξένο, τον οποιοδήποτε ξένο, πιστό ή άπιστο, αλλά ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΕΙ ΣΑΡΚΙΚΑ![2] Υπάρχουν λοιπόν και πράγματα, που δέν χαρίζονται!" Και εγώ συμφωνώ! ΌΝτως υπάρχουν πράγματα που δεν προσφέρονται. Η άρνησή τους δεν αναιρεί την αγάπη, υπέρ της οποίας κόπτονται κάποιοι "αγαπολυγούρηδες" (κατά το ευρωλυγούρηδες[3]) Ένα από αυτά είναι και η "ελληνικότης" μέ όσα συνεπάγεται ο όρος αυτός[4]. Ο Λαός μας με τη σοφία του, που την εκφράζει η λαϊκή μούσα, λέγει:

"Δυό πράγματα δεν δανείζονται. Η γυναίκα και το αυτοκίνητο[5]!"



[1]Σωστά… άλλο πράγμα ο φάντης, άλλο το ρετσινόλαδο! Άμα γαλουχείσαι με τα νάματα του ανορθολογισμού και της άκρατης παππα(ε)ρολογίας μια ζωή, τι περιμένεις, συγκροτημένη σκέψη ή παραφροσύνη;

[2] Να ρε τι τον καίει… μη και του πηδήξουν τις γυναίκες των πιστών οι αλλόφυλοι! Άλλο αγάπη, άλλο να μας χρησιμοποιούν και τα οικιακά μας σκεύη. Όχι, πες μου: Θα έτρωγες απ' το ίδιο πιάτο και με το ίδιο πιρούνι μ' ένα λίγδη και μαυριδερό από το Μπαγκλαντές;  

[3] Ενώ το ότι είναι οι ίδιοι λυγούρηδες είναι καλόν και θεάρεστον!

[4] Σωστά… τόσους αιώνες που ξεσκίζουν κάθε έννοια Ελληνικότητας, δικαιωματικά τη θεωρούν και «γυναίκα» τους και ορθώς φοβούνται μην και τους τη πηδήξουν!

[5] Ωραία! Να τη βάλουν την κυρά και στη φορολογική τους δήλωση τότε... θα αποκτήσει και κάποια αξία έτσι, γιατί αν περιμένει από τις διαθήκες τους και τη πατρολογία τους να έχει κάποια αξία..............

Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου 2010

Κι η Εξέλιξη μια θεωρία είναι...

Λύσσαξε πάλι...


Και τώρα διατυπώνω μια απορία: Πως θα αισθάνωνται κάποιοι μεγαλώνυμοι Έλληνες, οι οποίοι ζούν καί δρούν, εργάζονται και δημιουργούν στην Αμερική, έχουν την Αμερικανική Υπηκοότητα, διαθέτουν Αμερικανικό Διαβατήριο, υψώνουν την ελληνική Σημαία στα πλοία τους, γυρίζουν όλο τον κόσμο για την επιχειρηματική τους δραστηριότητα καί ταξιδεύουν χρησιμοποιώντας το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ! Τι θα πούμε σ' αυτούς τους Μεγάλους Έλληνες; 

Το ελληνικό αίμα μολύνθηκε! Ανακατεύθηκε πιά με το Πακιστανικό, Αφγανικό, τό Ιρανικό, το Ιρακινό, το Αλβανικό καί βάλε....Ελάτε λοιπόν και σείς Μεγάλοι Έλληνες και εραστές του ελληνικού Μεγαλείου, ελάτε μαζί με εμέ νά αποδείξουμε ότι είμαστε "Έλληνες-Έλληνες", δηλ. καθαρόαιμοι Έλληνες.




Αν όμως ετίθετο ως απαραίτητη προϋπόθεση για το Ελληνικό διαβατήριο, να γίνουν χ.ο., να παρακολουθήσουν κατηχητικά μαθήματα επί τριετία και να περάσουν από το παγκάρι δια τα σχετικά, όλα θα ήταν μέλι – γάλα!


Κι όλοι αυτοί οι καραβοκύρηδες που κόπτεται τόσο για το τι θα πουν, έχουν καργάρει τα παπόρια τους με ΕΛληνικά πληρώματα κι όλο το μπεζαχτά τον έχουν σ' ΕΛληνικές τράπεζες για ν' αυγαταίνει, χτίζουν τα καράβια τους στο Πέραμα κ.ο.κ.

Αλλά για μισό... αυτός δεν είναι που λέει ότι δεν είμαστε πιθήκια αλλά απόγονοι των πρωτοπλάστων; Ήταν ο Αδάμ ΈΛληνας;;; Γιατί αν ήταν, τότε ΈΛληνες είναι ούλοι τους, Αφγανοί, Αλβανοί, Ινδοί, Ιρανοί και που είναι το πρόβλημα τότε; Κι αν δεν ήταν ΈΛληνες ο Αδάμ κι η Εύα, πούθε ξεκάμπισαν τότενες οι ΕΛληνες; Υπάρχει κι άλλος κατασκευαστής και δεν το ξέραμε ή είναι αιρετικός ο τύπος που τα γράφει; 

Άστο μεγάλε... τ' απαύτωσες το θέμα!


"Τεράστιο Πνευματικό έργο" σου λέει μετά... Αν τόσα μπορεί να κάνει η επιφοίτηση του αγίου πνεύματος στους διαδόχους των αποστόλων, προτιμώ τον Ποπάυ που, συν τοις άλλοις, τρώει σπανάκι και όχι hamburgers με αγελαδινό μπιφτέκι...    

Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2010

Εκεί που μας χρωστάνε, μας παίρνουν και το Βόδι...!!!



Κατά πως φαίνεται, η εκ της αμαρτωλού και αιρετικής Εσπερίας προκύψασα κρίση δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί με τα ορθόδοξα ευρώ του ιερατείου, γιατί αυτά τα ευλογάει ο ορθοδοξότατος Γιαχβέ.

Σε αυτό το συμπέρασμα έχουν καταλήξει από κοινού, τόσο το ιερατείο της επικρατούσας (θεοπνεύστως πάντα) που -ως φαίνεται- έχει και τον πρώτο λόγο, όσο και ο εξοχότατος χ.ο. πρωθυπουργός της Νοτίου Δανιμαρκίας, που όποτε τίθεται το ζήτημα, την κάνει με ελαφρά και (σκανδιναβικού τύπου) σοσιαλιστικά πηδηματάκια, ακολουθούμενος από τον εγγονό διάσημης γιαγιάς και τον νέο μας Άη Γιώργη, τον τρισευλογημένο υπό του πνεύματος του αγίου.

Αλλέως πως (για εμάς τους κοινούς θνητούς, και το πως, εκφέρεται ασυναίρετο) δεν εξηγείται το ότι τα περί φορολόγησης της περιουσίας του ιερατείου ξεχάστηκαν πάραυτα. Ούτε το ότι η εξοχοτάτη υπουργός επί της Οικονομίας, της Ναυτιλίας, της Αναπτύξεως και δεν ξέρω αν μου διαφεύγει και κάτι άλλο επί του οποίου υπουργεύει,επισκέφτηκε τον αρχηγό των σαμάνων με την αγωνία μήπως και δεν απορροφήσουν τα ευρωκονδύλια στις ασύλληπτης παραγωγικότητας ιερές επενδύσεις τους, κατασκευάζοντας κοιτώνες, γραφεία και μεζονέτες, κάνοντας θεολογικά συνέδρια άκρατης παπαερολογίας, γρήγορο internet για γρήγορες μεσιτείες προς τον πανάγαθο κ.ο.κ.


 Στους ιθαγενείς του Πριγκιπάτου μας, μεταφέρω από τον κύριο Ροΐδη, μια Εμμονή συλλογής υπογραφών, στην οποία ήδη συμμετείχα:
Μη διστάζουμε! Για ποιο λόγο να ανεχόμαστε να μας θεωρούν τόσο ηλίθιους;

Η προεκλογική δέσμευση για φορολόγηση του ιερατείου πάει και μας τέλειωσε.Το περιβόητο τρία τοις χιλίοις τελικά ίσχυσε μόνο για ένα χρόνο και οι ανεκδιήγητοι σαμάνοι το παρουσίασαν, με θράσος περισσό, σαν … προσφορά και συμβολή του ιερατείου στις κρίσιμες για το Έθνος στιγμές, αλλά που, τελικά, θα τα πάρουν πολλαπλάσια από αλλού.

Οι περιβόητοι διακριτοί ρόλοι (μ’ άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε) φαίνεται να αφορούν στην ιδιωτικοποίηση της κοινωνικής πολιτικής και σιγά μην άφηνε το ιερατείο να του ξεφύγει η μερίδα του λέοντος!

Κι όταν λέγαμε ότι ο Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς δεν πίστευε προεκλογικά τα γκάλοπ που του έδιναν +8% και έδινε τα πάντα όλα από δω κι από κει για πέντε ψηφαλάκια, τα έδωσε και στο ιερατείο ΟΛΑ, έναντι των ευσεβών ψήφων, μας είπανε και βόδια(*).   







(*) ...το οποίο, στο Πριγκιπάτο, δεν είναι καθόλου μα καθόλου κακό!