Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Αγάπη και Ανοχή...




Αυτόν με τα γένια και το μαύρο καθίκι στο κεφάλι, τον διανοητικά άρρωστο που νομίζει ότι είναι ο Γρηγόριος ο Ε' και όνειρο και στόχος ζωής του είναι να τον κρεμάσουν στην πύλη του πατριαρχείου και που είναι και πνευματικός τσοπάνος σε ανθρωπρόβατα και στη ψυχή του έχει εμφιλοχωρήσει ο θεός της αγάπης, της καλοσύνης και της ανοχής και που οργισμένος βροντάει χάμω τη γκλίτσα των 10.000 € και τεντώνει το δάχτυλό του κατά πάντων, γενικά αυτό το βρωμερό και τρισάθλιο παλιοκάθαρμα γιατί πρέπει να τον πληρώνω δυόμιση χιλιάρικα το μήνα; Κι αυτό το υποπροϊόν του Homo erectus επικυρώνει την εκλογή των αυτοδιοικητικών;  

ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕ!!!   

ΥΓ: Μου το βρήκε ο φίλος μου ο Pierre απ΄ τη χαβούζα του Λι&ακ^ό και link δε βάζω...!

6 σχόλια:

  1. Επειδή το βίδεον το έχω δει από το πρωί, για πες μου κάτι από απορία: μόνο της δημοτικής αρχής ήταν στην αίθουσα; Διότι δεν μου κάθεται...

    Άντε και καλή χρονιά να'χουμε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Hades:
    Αυτές οι εκδηλώσεις είναι υπερπαραγωγές... σαφώς υπήρξε και φιλοθεάμον κοινόν και αν ο wannabe-Greg-the-fifth ήξερε ή ψυχανεμιζόταν τι θα ζητούσε το παλιοκομμούνι (δεν ήταν και δύσκολο δα!), όλο και για κάποιο χριστεπώνυμο backup θα είχε προνοήσει.
    Άηντε καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Dyer
    Καλή χρονιά φίλε και καλό μας κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=bnkVTH_0p6g&feature=player_embedded

    Αυτός εκεί στο 4.30φεύγα σα να σου μοιάζει μου φαίνεται, Μοσχαριότατε... :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧοΧοΧο... ούτε ένα μπανάκι στο ποτάμι δε μπορείς να κάνεις πια χωρίς να κινδυνεύεις να σού 'ρθει κανας σταυρός στο κεφάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή